Tankar i Thailand!

Jaha! Hade inte riktigt planerat in att bli sjuk under resans gång! Men nu sitter man här i huset i Hua Hin & väntar på att 40 st antibiotikatabletter skall knappras upp! Sen är jag tydligen frisk igen! Blir en del filosoferande i denna lilla stad när man svävar mellan frisk & sjuk... tänkte att jag kunde lika gärna dela med mig mig, nu när man har tid och allt!

You got mail!

Publicerad 2011-03-28 09:35:13 i Allmänt,

Från Mario! Kände varandra sedan innan. Våra vägar korsades även här och vi reste ihop en stund! Han är tillbaka i Sverige sedan ett tag men bifogade nu en länk med de foton som han tog från vår restid ihop! Alltid roligt att se vad andra lyckats snappa upp på sina kort. Kanske några fina naturbilder, roliga poser och glada stunder… Öppnar länken. Majoriteten av korten är på mig från sjukhuset och då jag mådde som sämst! Haha! Kul! Där låg jag och mådde piss och Mario passar på att leka paparazzi!

Dag 1 på sjukhuset.

Dag 1

 

Dag 3

 

 

picture from: http://www.picsearch.se/imageDetail.cgi?id=u5YQfxnTqh8enocyhFn16_2wFzVRDKcA2_Jd33_yBDY&width=1280&start=19&q=The%20Piranha%20Club

Kommentarer

Postat av: BLOGGHJÄPARN!

Publicerad 2011-03-28 14:57:44

sv: Tack så jätte mycket :) Men hmm, vart menar du att du vill ha tre bilder? :)

Postat av: josefin

Publicerad 2011-03-29 15:32:25

sv' okejj . men tror du att du kanske kan hjälpa mejj med bilderna ? isåfall adda min msn eller facebook :) [email protected] är msn , josefin vendelbo är facebook :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linda

Just nu i Asien!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela