Tankar i Thailand!

Jaha! Hade inte riktigt planerat in att bli sjuk under resans gång! Men nu sitter man här i huset i Hua Hin & väntar på att 40 st antibiotikatabletter skall knappras upp! Sen är jag tydligen frisk igen! Blir en del filosoferande i denna lilla stad när man svävar mellan frisk & sjuk... tänkte att jag kunde lika gärna dela med mig mig, nu när man har tid och allt!

Tuck-tuck driver!

Publicerad 2011-03-26 06:08:15 i Allmänt,



Blev lätt vettskrämd då jag en efter en sen kväll bestämde mig för att
ta en tuck-tuck hem! Chaffören såg inte riktigt ut som de andra barnen...



Man skall ej stirra eller skratta åt de som ser annorlunda ut... men jag
skrattade nog oavbrutet under den resan. Han var helt galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linda

Just nu i Asien!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela