Tankar i Thailand!

Jaha! Hade inte riktigt planerat in att bli sjuk under resans gång! Men nu sitter man här i huset i Hua Hin & väntar på att 40 st antibiotikatabletter skall knappras upp! Sen är jag tydligen frisk igen! Blir en del filosoferande i denna lilla stad när man svävar mellan frisk & sjuk... tänkte att jag kunde lika gärna dela med mig mig, nu när man har tid och allt!

Me myself and I again!

Publicerad 2011-03-04 13:04:19 i Allmänt,

Mamman has left the building… eller deras hus här i Hua Hin i alla fall! Då var det bara jag igen då! Men det är rätt mysigt det också! Gillar att vara med mig! Jag har väldigt kul med mig även om jag inte har sällskap! Hade jag haft min Batmandräkt med mig så hade det varit ett ypperligt tillfälle att leka Batman nu. Min nya hyrcykel är nämligen Blå! Den heter Bat-Bike!

 

Längtar efter ett miljöombyte nu. Är dock inte riktigt 100 i kroppen än efter njurinfektionen. Har lyckats åka på någon form av antibiotikaacne som bryter ut i hela mitt ansikte, då jag inte tar det tillräckligt lugnt eller vilar ordentligt! Kul! Det är nu karman kommer i kapp mig, man kan inte fly från sina synder… får konvertera till en religion eller filosofi som är väldigt förlåtande!

Väntan på hälsan börjar kännas lite lång nu. Väntandet är väldigt påtagligt! Här väntas det varje dag på att må bra och kunna resa mot min yogakurs! I mitt väntande har jag dock lite småsaker som jag skall fixa och bocka av från listan:

 

Lovade Mamman att göra ett besök hos tandläkaren.

 

Leka Batman!


 

Lära mig att springa på snö utan att lämna spår. Finns dock ingen snö att öva på här! Kom fram till att det borde gå nästan lika bra att öva i sanden på beachen! Same same! :)

 

Innan du ger dig in i kärlek, lär dig springa över snö utan att lämna fotspår. ”/Turkiskt ordspråk

Kommentarer

Postat av: markus

Publicerad 2011-03-04 21:22:47

du får ta på dig dom snabba skorna om du ska klara att springa i sanden utan att lämna footprints.

det måsta ju vara bland den svåraste utmaningen ever!jag diggar också att hänga med mig sj,lugnast så,men man blir trött på sig sj tillslut med. tata

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linda

Just nu i Asien!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela