Tankar i Thailand!

Jaha! Hade inte riktigt planerat in att bli sjuk under resans gång! Men nu sitter man här i huset i Hua Hin & väntar på att 40 st antibiotikatabletter skall knappras upp! Sen är jag tydligen frisk igen! Blir en del filosoferande i denna lilla stad när man svävar mellan frisk & sjuk... tänkte att jag kunde lika gärna dela med mig mig, nu när man har tid och allt!

Koh Lanta!

Publicerad 2011-03-20 04:25:07 i Allmänt,

Bor sa eneklt men fantastiskt mysigt! Natruren kikar in overallt! Chill out e verkligen ett hemmabygge, men  med sjukt mysig atmosfar och harliga manniskor.

Vi var ett gang som var ute och paddlade kajak i forrgar. Val ute pa floden blev himmlen bara morkare och morkare. Vi hamnade mitt bland aska och blixtar och till slut oste regnet  ned. Har aldrig varit med om sa kraftigt regn. Var sa cool kansla att sitta dar i kajaken mitt i stormen. Kajakerna var billiga. 300/bath per kajak och vi var ute lite mer an 2 timmar skulle jag tippa pa.


Igar beslutade jag och Shanti oss for att ta oss till Lordagsmarknaden har pa on. Blev ett aventyr med bergsklattring, hundar, sea cucumbers och mycket mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linda

Just nu i Asien!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela