Tankar i Thailand!

Jaha! Hade inte riktigt planerat in att bli sjuk under resans gång! Men nu sitter man här i huset i Hua Hin & väntar på att 40 st antibiotikatabletter skall knappras upp! Sen är jag tydligen frisk igen! Blir en del filosoferande i denna lilla stad när man svävar mellan frisk & sjuk... tänkte att jag kunde lika gärna dela med mig mig, nu när man har tid och allt!

Koh Lanta nästa!

Publicerad 2011-03-16 10:46:14 i Allmänt,

Lätt att samla på sig ett liv här! Städa, tvätta, packa och fixa det sista! Säga adjö till Thaiarna imorgon innan avresa också! Var förbi idag och försökte förklara att jag ska åka med bussen imorgon. ”Ja, jag kan komma förbi kl 16 imorgon, men jag kan inte stanna så länge. Ska ÅKA sen!” Lovar att det blir middag, whisky med Cola och thaimassage! ;)

Enligt Vagabonds specialtidning om Thailand skall Yogaläraren Mona, från Kalifornien, hålla till utmed Long beach, Koh Lanta. Omkring 60kr för ett pass enligt Vagabond. Tidningen finns i butik från 14 dec 2010 – 14 februari 2011. Håller tummarna för att informationen är aktuell och att Vagabond vet vad de skriver om.

 

Boende är reserverat vid Longbeach, bussbiljetten bokad och jag laddad!

 

 

 









Kommentarer

Postat av: Maria Lövgren

Publicerad 2011-03-16 23:03:56

Ha det så skoj och avslappnande på din resan till Lanta:)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-03-17 04:59:02

:) Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linda

Just nu i Asien!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela