Tankar i Thailand!

Jaha! Hade inte riktigt planerat in att bli sjuk under resans gång! Men nu sitter man här i huset i Hua Hin & väntar på att 40 st antibiotikatabletter skall knappras upp! Sen är jag tydligen frisk igen! Blir en del filosoferande i denna lilla stad när man svävar mellan frisk & sjuk... tänkte att jag kunde lika gärna dela med mig mig, nu när man har tid och allt!

I can see flying monkeys!

Publicerad 2011-03-27 14:34:14 i Allmänt,


Inga droger involverade... dock en sjukt smärtsam bakfylla!









Bakismiddag... laxburgare!


Frukosten bestod av 7 dubbelmackor med marmelad & jornötsmör + snickers....



Sjukt bakis, massor av mat...


...mycket väntan, dåligt väder och min kamera har lagt av!
Mår som en prinsessa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linda

Just nu i Asien!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela