Tankar i Thailand!

Jaha! Hade inte riktigt planerat in att bli sjuk under resans gång! Men nu sitter man här i huset i Hua Hin & väntar på att 40 st antibiotikatabletter skall knappras upp! Sen är jag tydligen frisk igen! Blir en del filosoferande i denna lilla stad när man svävar mellan frisk & sjuk... tänkte att jag kunde lika gärna dela med mig mig, nu när man har tid och allt!

Godmorgon Thailand!

Publicerad 2011-03-17 04:52:19 i Allmänt,

Det är grått & svalt! Nu tokregnar det också! Så skönt!




Passar på att ha mysmorgon med kaffe och lite serier i sängen!






Man mår ju oftast som man förtjänar...



Att komma ihåg till nästa gång: Inte gå ut och dricka vin dagen innan avfärd då man har massor att fixa.

Kommentarer

Postat av: Magnusson

Publicerad 2011-03-17 19:11:08

Stressigt värre! Här hemma har solen tittat fram senaste dagarna och snön börjar töa.. äntligen!



Inne i Saladan har du "Lanta Diver". Jag mailar dem och gör dem uppmärksamma på din ankomst så du kan åka och prova på att dyka i pool. Bra va ? =) WIN!



Ett annat tips är att hyra moppe, dra söder ut till "Mai Kaeo Caves". Man parkerar moppen och promenerar 30 min upp i berget, där väntar en guide (läs urinvånare) med pannlampor. Han guidar dig genom grottan och det finns även möjlighet att ta ett bad inne i berget! Har du extrem klaustrofobi så kanske det inte är grejen för dig, men annars så kör bara kör!



Du har även ett vattenfall nära klom jak beach som är värt ett besök!



Sjukt avis, bara så du vet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linda

Just nu i Asien!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela