Tankar i Thailand!

Jaha! Hade inte riktigt planerat in att bli sjuk under resans gång! Men nu sitter man här i huset i Hua Hin & väntar på att 40 st antibiotikatabletter skall knappras upp! Sen är jag tydligen frisk igen! Blir en del filosoferande i denna lilla stad när man svävar mellan frisk & sjuk... tänkte att jag kunde lika gärna dela med mig mig, nu när man har tid och allt!

Insikter i poolen...

Publicerad 2011-04-11 11:20:05 i Allmänt,

Det är skillnad på att ta sig vatten över huvudet och på att ha huvudet under vatten!

Kommentarer

Postat av: Maara

Publicerad 2011-10-12 20:39:01

Hejsan! Jag har nämligen samma design som dig på min blogg. Jag undrar om du bara kunde hjälpa mig hur jag får in mina bilder i de tre ramarna högst upp? Skulle vara jätte snällt utav dig! :)

Postat av: Maara

Publicerad 2011-10-12 20:39:04

Hejsan! Jag har nämligen samma design som dig på min blogg. Jag undrar om du bara kunde hjälpa mig hur jag får in mina bilder i de tre ramarna högst upp? Skulle vara jätte snällt utav dig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linda

Just nu i Asien!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela